Wednesday, August 7, 2013

JUJUR (Raya Edition)

Jujur.Aku mahu buat pengakuan.Aku mahu mohon kemaafan buat kalian.
Kalian yang dikasihi, disayangi, dicintai dan juga dihormati..
Tak lupa buat kalian yang bencikan dan bermusuhan dengan diri ini.
Aku manusia punya cacat cela bukan maksum sempurna segala.
Aku manusia serba serbi kekurangan yang tak punya apa kelebihan.

Justeru itu jujur aku khabarkan pada kalian
Aku mohon  seribu kemaafan terhadap sejuta kesalahan dari diri ini buat kalian
terhadap salah kata salah laku dan segala macam salah
dan atas segala perangai diri ini yang menyusahkan kalian yang mengenali

Dikesempatan ini aku mahu ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 

buat kamu kamu dan kamu
Dan ini JUJUR dari aku buat kalian.. :')





No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun