Tuesday, December 11, 2012

MAHA 2012

ORAIT..entry kali nie spesel skit..
sebab itu lama benor cek nak pi update pasal entry nie
Ok,kali nie about MAHA 2012..
The big event for malaysian to explore what MALAYSIA do in our industries..
So,dalam masa aku cuti sebulan ni sempat jugak join event ni after berhempas pulas debat dekat shah alam tempoh hari..
Yes, tak ada lah orang cakap aku ni makan tidur je time cuti...
Time cuti la harus mencari nafkah hidup..kannn...

Terus kepada cerita yang ingin disampaikan
MAHA hanya berlangsung selama 10 hari bermula 23 Nov smpai 2 Dec 2012 but then aku hanya berada disana 13 hari (2 days before)..hehe

But dalam masa 13 hari itu,i get what i need..Kat sana,aku belajar banyak benda..
Aku belajar pasal bisnes,random communication,critical thinking bila ada masalah and aku dah memahami about malaysia brand yang kita asyik pandang remeh je kann..(Boleh jadi usul debat nie).:)
Tapi part paling best bila dapat kawan2 yang gila cool and best...
And dengan adanya MAHA,tercapai jugak satu cita-cita kecil aku yang aku nak cuba jadi cashier.

Sukar digambarkan kepenatan yang dirasai but dalam kepenatan itu aku dapat sesuatu yang boleh aku pelajari dalam hidup..
For those memories,aku selitkan beberapa gambar sepanjang aku bergelar volunteer MAHA..

# my lovey dovey cousin and kak mun mun..:)

# yes,thats me with kak nor comel..:D

#with akak2 cool abis...

# abg2 badang agro hypermart

# rindunya kaunter no 3..(kaunter yg aku jaga)..>_<

# cashier yang busy kira duit...

# Antara orang kuat Agro Hypermart

# Last but not least,WE ARE RANGERS OF MAHA 2012..:D

*Duit pinjaman tak kuar lagi..nasib ada duit gaji..:/


No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun