Wednesday, December 5, 2012

First Week For Student Part 4

Assalamulaikum sume...
ermmmms,entry kali nie juz suka2 je tulis...
maybe i wanna share what i've done for these day..
arinie da hari ke 2 aku kat uitm...
patotnyer hari ke 3...ermmm,nie sbb aku masuk lmbat..
terpaksa ponteng kelas sehari....(ponteng pertama tak ambik kira..hehehe)

Ok,start stori...First day kat sini tak ade pape yang berlaku..
Semuanya berlaku secara SMOOTHLY...hehehe...
mcam biasa la..aku gi kelas,balik kelas,pegi anjung beli lunch and balik rumah...
But in my QMT class,Mr Foo da bg warning..kamis nie da ada quiz...
OK,balek memang kene study...=.=
It's ok..juz nak fresh blek silibus masa SPM dlu...huhu..


The second day,aku tak de kelas....Wahhhhhh,heavennya lepak rumah...
Seharian aku layan movie je...Ok,da lama tak usha movie..(bajet sibuk sgt time cuti kan)..:P
But today i saw sumting...tgh hari td aku pegi anjung macam biasa nak beli tok lunch..
And i saw someone..someone yang memang aku tak nak tengok...
Tapi nak wat mcam mana...Dia pun belajar tempat yang sama,terpaksa la kalau terserempak kan..
Yang penting buat tak tahu je kan..habis cerita...Lagipun aku ni tak ada masa nak ambil tahu hal orang...Hal aku lagi penting..ahaks..hehehe (Nasib baik bukan sama kos)..:D
Part ni tak penting pun nak cete sangat...

For this sem,aku harap segala jalan cerita untuk sem nie berjalan lancar...Aku ada kawan-kawan yang happening,gila dan kuat membahan..hahaha...Aku ada family yang sangat memahami...Biar orang cakap aku single but I'm not forever alone because i have Allah that accompany me...Apabila kita dengan Allah,Allah akan hadiahkan kita seseorang untuk menjaga kita seumur hidup...InsyaAllah,take note ye my future husband..hehehe...


Ok la,entri kali nie terpaksa aku stop kat sini...Lain cerita kat next entry ye...Malam ni ada meeting...So,gotta go...huhu...:)

XOXO:EJ


*EJ sekarang pakai spek old skool..hitam wei..ngeeee:)

No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun