Friday, October 19, 2012

END for sem 3

Okay buddies,
Disaat entry nie dicoretkan,aku baru habis final
means sekarang bermulanya cuti..
Yeahh,Alhamdulillah tamat sudah pengajian semester 3 nie..
I have 3 more...and i need to finish it...
Then aku da boleh dapat sijil diploma..wahhhhhh.....

Kisah hidup aku masih panjang...
Dimana aku masih seorang pelajar....
tapi siapa tahu
Mungkin 4 tahun atau 2 tahun atau tahun depan hidup aku berubah
berubah dari segi status mungkin...
Perancangan Allah,hanya Allah yang mengetahui
Aku hanya menurut rentak alam
Kerana aku yakin Allah telah merancang sesuatu yang baik buat diri ini...

Memandangkan cuti kali ini hanya sebulan
aku cuba manfaatkan
anak muda seperti aku berusaha untuk mencari sumber kewangan
Alhamdulillah,rezeki dari Allah
sepupu aku tawarkan aku bekerja di tempat beliau..
Kene pulak dia mintak aku masuk keje lepas aku ada pertandingan...
Ye,cuti nie macam biasa...
otak akan diperah sebaik mungkin dan suaraku dijadikan medium
Pertandingan Debat Vice Cancelor (VC CUP) di UITM Shah Alam
yang pasti 'debat lagi time cuti nie' hahahaha.....

Yang pasti perancangan tok cuti nie even better dari sem2 lepas..
Kita hanya merancang Allah yang tentukan...:D


*Risau pulak EJ result nak kuar awal....=.=

No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun