Monday, July 23, 2012

RAMADAN HARI KE3

ASSALAMUALAIKUM WARGA BUMI ALLAH,

agak lama aku tak update blog nie..ermmm,mcam biasa busy la..hahaha
memandangkan sem nie aku ada amanat yang perlu diuruskan..haaa
(bajet busy mgalahkan PM la tu..hahahaha)
ermm,entri nie dibuat ketika umat islam sedang menjalankan ibaah puasa hari ke 3..so ade 27 hari lagi nak raya..hahahah...adoii,pikir rayo je...
Hari nie first time gi bazar dekat UITM...emm sblom nie pernah but tok sem nie..adoiii,teringat masa sem satu..hahaha
Sempat gak la aq kuar gi beli dengan zati rasid..wahhh,so sweet..(erk???)..hahahaha
ermmm,bila teringat kan balik time puasa nie..tetiba teringat time aku tangkap cintan dulu..hahaha
yelah,time dulu biol sgt haaa amek..hahaha
time pose dulu before berbuka mesty IM kat FB dulu,yelah nak wish slamat berbuka n tanya lauk ape time buka..yelah,long distance relationship mmg camnie..haha
pastu time sahur kalo x dye kejutkan aku,msty aku kejutkan dia..(mostly dye kejutkan aku..hehe..org kuat study mcam aq mmg slalu tido lmbat)..poyo's disitu..hehe
ermmm,tu sume da tggal history...skunk nie pon hidup aku bahagia dengan family n my bestie yg kuat membahan..kalau ade jodoh memana adalah kan..hahahah...
papepun,RAMADAN kali nie nak dekatkan diri dengan Maha Pencipta..nak solat tarawih slalu (tp kalo ade kelas terpaksa absent)..hehe
ok la..nak berbuka da nie...jumpa lain warkah..ASSALAMUALAIKUM..
(SELAMAT BERBUKA)..^^

No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun