Monday, February 28, 2011

BASKETBALL @ ME????

UMMMMMMM...
kali nie aku nak story pasal basketball plak...
sukan nie yg paling aq minat....
aku suka tgok owg main basketball...
aku bukannya reti cgat tp skit2 tu bley la...
ni aq nak story pasal aq men basketball...
cerita nie tidak ada kene mgena ngan hidup@meninggal dunia...
~~STORY BEGIN~~
Bila bola sudah berada di tanganku,aku sudah dapat merasa ada satu semangat menyelinap
terus menusuk ke tulang rusuk
JARING???...ya jaring itu matlamat aku,sasaran aku....
TAPI...sblum msukkan bola ke dalam jaring
aku kene mghadapi bnyak halangan...
aku kene tepis segala halangan....
bola datang kat aku dgan seribu sinaran yang menyuruh aku masukkan ke dalam jaring
ITU TANGGUNGJAWAB AKU..
masukkan bola kedalam jaringnya..
KINI...bola berada ditanganku...
dengan muka yang ceria tp sbnarnya dah gementar thap paling maksimum
1...2...3...IYAAAAAA......(harap2 masuklah)
AKHIRNYAAAAA.....
penantian sudah terjawab.....
THE MORAL OF STORY
SAYA SUKA BASKETBALL
(^_^)/
*THE END*





No comments:

Post a Comment

Onion Club - Onion Head - Onion-kun